הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים

ניהול ותפעול עסק אינם עניין של מה בכך. גם בעלי עסקים שנחשבים מצליחים, חשופים למשברים שעלולים להתעורר מעת לעת. הסטטיסטיקה מוכיחה שכמעט כל עסק זקוק מדי פעם להזרמת מימון. יש עסקים הפונים לסניף הבנק שלהם לקבל הלוואה לעסק. בעלי עסקים אחרים נוטלים הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים. מתי בעצם זקוק כל עסק להלוואה? מה ההבדל בין הלוואות בנקאיות לבין הלוואות חוץ בנקאיות? אילו סוגי הלוואות נוספים קיימים? בשורות להלן נביא סקירה קצרה של נושא ההלוואות והמימון לעסקים.

כל עסק זקוק להלוואה בכמה מצבים:

  1. משבר זמני: לעיתים עסק נקלע למשבר זמני, מה שמחייב אותו לקחת הלוואה על מנת להתייצב מחדש.
  2. גידול והתרחבות: כשעסק גדל, הוא נדרש להשקיע כסף בהגדלת הייצור. הדבר דורש השקעה בחומרי גלם ולעיתים גם תוספת כוח אדם. זאת, עוד לפני שבעלים ראה ולו שקל אחד כתוצאה מהגדלת הפעילות. הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים או הלוואות בנקאיות עשויות להוות פתרון נוח.
  3. הון חוזר: לעיתים קורה שעסק חייב לשלם חובות לספקים, אבל מקבל מהלקוחות כסף באיחור. הפער הזה בין מועד התשלום למועד קבלת התקבולים יוצר תזרים מזומנים שלילי. במקרה כזה חייב בעל העסק לקחת הלוואה שתגשר על פערי ההון החוזר.

המצבים לעיל הם החלק הארי של הסיבות לנטילת הלוואה על ידי בעלי העסק. סיבות נוספות יכולות להיות העתקת העסק למקום אחר, הכשרת כוח אדם חדש או רכישת מכשירים חדשים לייצור.

עוד כתבות מעניינות:

חברת הלוואות בערבות המדינה>>

הלוואות לעסקים>>

 

הלוואות בנקאיות, הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים ומה שביניהם

הלוואות בנקאיות הן הלוואות שניתנות על ידי הבנק, ואילו הלוואות חוץ בנקאיות ניתנות על ידי גופים חוץ בנקאיים שונים. אם הלקוח הוא יציב ומתנהל כשורה, הבנקים עשויים להעניק לו הלוואה ללא בעיות. מנגד, עסק שיש לו בעיות בחשבון העסקי עלול להיתקל בסירוב. לחילופין, תנאי ההלוואה שיוצעו לו בבנק לא יהיו אטרקטיביים. במקרים כאלה, געלי עסקים רבים מעדיפים לקחת הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים. מי שמעניק הלוואות כאלה הם גופים חוץ בנקאיים שונים כגון חברות ביטוח, חברות אשראי וגופים פיננסיים אחרים.

 

למעשה, ישנם שלושה סוגים של הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים:

  • הלוואות בנקאיות לעסק: הלוואות באמצעות הבנק. היתרון – ריבית ותנאי הלוואה נוחים. החיסרון – לקוחות בעייתיים לא מקבלים הלוואה במהירות.
  • הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים: היתרון של הלוואות כאלה הוא שהן ניתנות במהירות גבוהה יחסית גם ללקוחות בעייתיים. החיסרון הוא תנאי הלוואה לא ממש אטרקטיביים.
  • הלוואות בערבות המדינה: הלוואות בנקאיות שהמדינה ערבה לשבעים אחוזים מהן.. היתרון – אין צורך בערבויות. החיסרון – ההליך להשגת ההלוואה עלול לקחת זמן.

אם יש לך עניין לקחת הלוואה לעסק שלך, זה בהחלט המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת והמומחים של שיא פתרונות פיננסיים וגיוס אשראי לעסקים יחזרו אליך בהקדם להמשך התהליך.

Call Now Button