הלוואות למטרות שונות

עסקים רבים זקוקים מעת לעת לקבלת הלוואות למטרות שונות או עבור העסק. עסקים חדשים אינם יכולים לפעול ללא מימון ראשוני עבור ההוצאות הבסיסיות, עד שהעסק יפעל באופן נורמטיבי ויהיו לו הכנסות. עסקים פעילים זקוקים לכספים עבור הפיתוח העסקי כמו רכישה של משאיות, מכונות ייצור למפעלים, מימון שכר לעובדים אשר מפתחים מוצר חדשני בחברת סטארט אפ ועוד. כמו כן יש צורך בהון חוזר כדי שהפאן העסקי בעסק יוכל להתנהל באופן ראוי לאור המצבים שבהם לקוחות אינם מעבירים תשלום במועד, לקוחות שקורסים כלכלית ועוד. כל המקרים הללו יוצרים בור כספי ויש להיערך לנושא מראש כדי שגם החברה הזו לא תיקלע עקב כך לצרות.

הלוואות למטרות שונות

אנשים פרטיים שיש ברשותם נכס בודקים באמצעות שמאי מקרקעין את הערך הכספי שלו ובהתאם לדוח השמאי, הם יכולים לקבל הלוואות מהבנקים המסחריים בקטגוריה של משכנתא הפוכה . באפשרות ייחודית זו בעלי הכנס מוכרים לכאורה חלק מהדירה לבנק ומקבלים אחוז מסוים מהערך של הדירה וזאת על פי פרמטרים שקובע הבנק כמו גילו של הלווה. הכסף משולם בסכום חד פעמי, או לחלופין באמצעות קצבה חודשית של כמה אלפי שקלים בכל חודש. הלוואות מסוג זה בעלי הנכס אינם מחזירים בחייהם אלא רק לאחר ששני בני הזוג הולכים לעולמם.

הלוואות למטרות שונות בערבות מדינה

אחת האופציות הטובות ביותר בתחום הלוואות למטרות שונות היא הלוואה בערבות המדינה >> למידע על הלוואה לחצו כאן. מדובר בהלוואות המיועדות להלוואה עבור עסקים קטנים וגדולים וזאת כנגזרת של המחזורים השנתיים שלהם בשנים הקודמות. הליך זה מתבצע מול נציגי הבנקים שעוסקים בכך, הם בוחנים את התוכנית העסקית, התקציב ותזרים המזומנים של כל עסק באופן מוקפד, מקבלים רקע, שואלים שאלות ובהתאם לכך מתקבלת החלטה אם העסק יקבל הלוואה, מה יהיה הגובה שלה ותוך כמה שנים יש להחזיר את מלוא הכספים. היתרון של הלוואות בערבות מדינה הוא בכך שתקופת ההחזר היא ארוכה, יש אפשרות לקבל תקופה ראשונית בת כמה חודשים שבה לא משלמים סכום כספי לצורך ההחזר וזאת כדי לאפשר לעסק לפעול בתחילת הדרך בפחות הוצאות. המלווה משלם ריבית נמוכה, עמלה מופחתת והוא אמור לתת לבנק בטוחות עבור ההלוואה, או לחלופין משאיר חלק מהכספים בחיסכון והם הבטוחה.

ניקוי BDI שלילי

בהתנהלות העסקית גורמים שונים מעוניינים לקבל מידע על חברה זו או אחרת ולכן הם בודקים את הרקע שלה. אחד הדברים הוא אם קיים BDI שלילי אשר נובע מבעיה פיננסית שהייתה קיימת בעבר אך כעת אינה רלוונטית, או עקב בעיה משפטית שגם היא כבר הסתיימה. לכן קיימת חשיבות רבה לבצע ניקיון של הנתונים הללו, כדי שמידע זה לא יפריע להתנהלות העסקית.

רכישת עסק

יש הזדמנויות עסקיות לרכישת עסק מתחרה או עסק שעוסק בתחום שנושק לעסקים של אדם מסוים. אם פיתוח עסקי זה יקדם את העסק, הוא יבקש הלוואות למטרות שונות לכל מטרה בסכום הנחוץ לו ואם ההתנהלות הכלכלית שלו תקינה, הוא יוכל לממש בהצלחה את העסקה.

Call Now Button