הלוואות לעסקים בינוניים

הלוואות לעסקים בינוניים
הלוואות לעסקים בינוניים

כבר לא מעט שנים אתם מנהלים עסק? ברור לכם שאתם רוצים להתקדם אך יש לכם קשיים בתזרים המזומנים? או שאולי אתם נדרשים להשקעה כלכלית גדולה כדי לייצב את העסק אחרי משבר מסוים? אם כך, ברור מדוע התחלתם לחשוב עכשיו על הלוואות לעסקים בינוניים. כפי שבוודאי ידוע לכם, ניהול של עסק בינוני שונה לעומת ניהול של עסק קטן, כי המיימדים כן משמעותיים.

בעסק בינוני לרוב יש יותר עובדים, יותר לקוחות והיקף הסכומים שמתעסקים בהם מידי שנה הינו הרבה יותר נרחב. יחד עם זאת, מה שכן דומה בין עסקים קטנים ובין עסקים בינוניים, זו העובדה שפעמים רבות נזדקק לעזרה כלכלית. תוהים מה כדאי לעשות? חושבים על הלוואות לעסק ולא יודעים לאן רצוי שתפנו? אפשר להבין ללבכם, כי הרבה מונח כאן על הפרק והאפשרויות מגוונות.

הלוואות לעסקים בינוניים דרך הקרן להלוואות בערבות מדינה או דרך סניף הבנק שלכם?

האמת היא, שיש הבדל משמעותי בין שתי האופציות האלה והגיע הזמן להבין שגם הקרן להלוואות בערבות מדינה היא אפשרות שכדאי לכם לקחת בחשבון. זה נכון שהצעד הטבעי עבור רבים מאתנו הוא דווקא לפנות לבנק, אך האם עצרתם לבדוק ולהשוות בין הריביות שהבנק דורש ובין האופציות האחרות שעומדות בפניכם? חשוב שתבינו: בין אם אתם מתעניינים בנושא של הלוואות לעסקים בינוניים ובין אם העסק שלכם קטן, הריביות שהבנק ידרוש לרוב יהיה מאוד גבוהות. לעומת זאת, אותה קרן להלוואות לעסקים בערבות מדינה מציעה למעשה הלוואות בתנאים נוחים מאוד.

ראשית, תוכלו לפרוס את החזר ההלוואה על פני לא פחות מחמש שנים, וזה נוח, ושנית, גובה ההלוואה נקבע בהתאם לגודל העסק. בנוסף, אם כל מה שהעסק שלכם צריך זו הלוואות לעסקים בינוניים של עד 100 אלף ₪, יש אפילו מסלול מהיר עבורכם, כך שתוכלו לקבל את הכסף הדרוש לכם הרבה יותר מהר ממה שאולי חשבתם. הריביות מאוד אטרקטיביות וניתן לדחות את החזרי ההלוואה בחצי שנה, מה שאומר שמבחינת תזרים המזומנים בעסק, זו יכולה להיות בחירה נפלאה.

כיצד מתמודדים עם הבירוקרטיה בדרך לקבלת הלוואות לעסקים בינוניים?

על מנת שהקרן לעסקים קטנים ובינוניים תצליח להחליט למי היא נותנת הלוואה בערבות מדינה, וכדאי שהיא תוכל לעשות את הסינון, היא מציבה לא מעט תנאים. כחלק מהתנאים, כאשר בעל עסק בינוני מגיע ורוצה לבקש הלוואה, הוא חייב להציג תכנית עסקים מפורטת ביותר. התכנית העסקית הזאת צריכה לכלול פירוט של כל פעולה שתתבצע עם הכסף כאשר הוא יתקבל, ואין ספק שזה לא עניין של מה בכך.

מצד שני, אתם גם לא צריכים להירתע מהעניין, כי היום הכנה של תכנית עסקית לצורך בקשת הלוואות לעסקים בינוניים זה משהו שאתם לא חייבים לעשות לבד. חברת שיא פתרונות פיננסים וגיוס אשראי לעסקים מעמידה לרשותכם את כל המומחים שלה, היועצים והכלכלנים, אשר בעזרתם תוכלו להכין את התכנית הנדרשת.

בנוסף, יש גם לא מעט טפסים שצריך למלא ועוד שורה של פעולות בירוקרטיות שונות שצריך לבצע. בכל אלה חברת שיא פתרונות פיננסים וגיוס אשראי לעסקים תוכל לסייע לכם ובצורה כזאת היא תעזור לכם להגדיל את הסיכוי לקבל את ההלוואה הנדרשת לעסק שלכם. זקוקים לעזרה? מחפשים עוד מידע בנוגע אל הלוואות לעסקים בינוניים? פנו עוד היום אל נציגי החברה ותראו, כבר מהרגע הראשון, שאתם בידיים טובות. החברה הוקמה כבר בשנת 2010 ומאז ועד היום היא הצליחה לסייע לאינספור לקוחות שיצאו מרוצים וקיבלו את ההלוואות שנדרשו להם, אז למה לדחות את העניין? 

  • לפרטים נוספים עבור הלוואות לעסקים בינוניים צרו קשר
Call Now Button