כל מה שצריך לדעת לפני לקחית הלוואה

כאשר מקימים עסק או כאשר יש כבר עסק פעיל, זקוקים לא אחת למימון עבור הון חוזר או עבור רכישות ספציפיות שהן אקוטיות להמשך ההתנהלות העסקית. במקרים הללו הדרך הנוחה ביותר היא לפנות לבנקים או לגורמים אחרים, כדי לקבל הלוואות עסקיות אשר יאפשרו לבעל העסק לממש את התוכניות שלו. הדרך המומלצת היא לבצע את המהלכים הנדרשים כדי לקבל הלוואה בערבות המדינה וזאת לאור התנאים הייחודיים אשר מוצעים ללקוחות העסקיים. הלוואות ייעודיות אלו ניתנות לאחר בדיקה מקיפה ומעמיקה של נציגי הבנק אשר בוחנים את ההתנהלות העסקית בעבר, את המחזורים הכספיים ואת המסלול העסקי המתוכנן על פי התוכנית העסקית המפורטת.

יש בעלי עסקים שמעוניינים לקבל הלוואות עסקיות עבור רכישה של משרד וזאת במקום לשכור משרד. ההלוואות הללו מיועדות גם למטרה זו ולכן הלקוח מעביר את כל המסמכים הרלוונטיים לעיונם של נציגי הבנק. כך הם מקבלים מידע לגבי עלות הנכס, מיקומו, חוזה המכר על סעיפיו השונים לאחר שאושר על ידי עורך דין נדלן אשר בחן את הסעיפים השונים ואישר את הנוסח הסופי לחתימה, זאת אם ההלוואה תאושר בפועל.

הלוואה עבור רכישת נכס עסקי

בעלי עסקים יכולים לקבל גם הלוואות בערבות המדינה עסקיות מהבנקים המסחריים בתנאים טובים אשר כדאיים להם. זאת לאור העובדה שמדובר בריבית מופחתת, בעמלות נמוכות ובתנאי החזר לאורך שנים רבות, כולל תקופה ראשונית של כמה חודשי גרייס שבה לא משלמים תשלומים חודשיים. בדרך זו איש העסקים מגדיל את צבירת הנכסים שלו ומוסיף את המשרד שישמש אותו ואת עובדיו וזאת במקום לשכור משרד.

הלוואות עבור הרחבה של העסק

בהתאם לתחום העיסוק של כל חברה, קיים רצון תמידי לבצע פיתוח עסקי. אם מדובר במפעל שיש בו מוצר מוביל שהם מייצרים, לא אחת קיימת כדאיות כלכלית להקים פסי ייצור נוספים ובדרך זו לעמוד בביקוש שקיים לרכישת פריט זה. כך החברה תגדיל את הכנסותיה ותעמיק את רווחיה. כאשר נציגי הבנק רואים בתוכנית העסקית את צפי ההכנסות הריאלי של החברה בחודשים השונים לאחר שיתווסף קו ייצור חדש למפעל, הם מבינים את היכולת הפיננסית של העסק ולכן מאשרים את ההלוואה בערבות המדינה עבור רכישה של המכונות החדשות על כל המשתמע מכך.

הלוואה עבור הון חוזר

מוסר התשלומים של לקוחות רבים במשק הישראלי הוא ירוד ולכן אי קבלת הכספים יוצרת לא אחת בעיה פיננסית חמורה. כדי למנוע מצבים כאלו אשר עלולים לדרדר את מצבו של כל עסק, מבקשים עסקים רבים הלוואות עסקיות שמשמשות להם קרקע יציבה בנושא של הון חוזר. במצבים הללו אם לקוח אינו משלם, יש לחברה מאגר כספי שמעניק לה יציבות פיננסית, עד שהלקוח משלם לאחר כמה ימים.

הלוואות עסקיות לכל מטרה, מסייעות לבעלי העסקים לנהל אותם באופן מושכל ותוך חשיבה מעמיקה כדי שיהיו להם עסקים מצליחים.

Call Now Button