הלוואה לרכישת נדלן מסחרי

אנשי עסקים המנהלים עסקים בסדרי גודל שונים, מעוניינים לרכוש נכס נדל"ן. לעיתים מדובר ברכישת אולם עבור הקמת מפעל, משרד, או כל צורך אחר, רוב האנשים יצטרכו לקחת הלוואה לרכישת נדלן מסחרי במאמר הקרוב נבין מה זה בדיוק אומר.

היתרון של רכישת נכס נדל"ן

השווי של נכסי נדל"ן בישראל עולה באופן מתמיד כבר שנים רבות. לכן כאשר חברה מעוניינת לבצע רכישה של עסק נדל"ן זהו מהלך כלכלי נכון ומחושב, כיוון שקיימת סבירות גבוהה שעם השנים ערכו של הנכס יעלה, אם הוא ממוקם במתחם אסטרטגי, כמו אזור תעשייה ייעודי עבור חברות היי טק.

התחשיב הכלכלי עבור רכישת הנכס

הדרך הנכונה היא לקבל הלוואה לרכישת נדלן מסחרי עבור נכסים למכירה וזאת בהתאם למצב הפיננסי של החברה. פונים לחברה שמתמקצעת במתן הלוואה לרכישת נדלן מסחרי ונציגיה מבצעים כמה מהלכים:

  • הם בוחנים את מצבה הכלכלי של החברה על פי דוחות רווח והפסד של שנת הכספים הנוכחית. מעיינים בהעתקי הדוחות הכספיים שהועברו בשנים קודמות למס הכנסה, בתזרים המזומנים ובתקציב של החברה.
  • בהתאם לנתונים הללו, הם מכינים תוכנית עסקית מפורטת אשר מצביעה על הצפי לגבי מצבה הפיננסי של החברה בעתיד, הכנסות ריאליות בחודשים השונים, רמת ההוצאות הקבועות והלא צפויות בעתיד.

הגשת בקשה להלוואה

בהתאם לתוכנית העסקית, לעלות של הנכס ולהון העצמי שהחברה תשלם בתשלום הראשון אם יש לה יכולת כלכלית, תוגש בקשה לקבלת הלוואה עבור הסכום הנותר. קיימת חשיבות רבה להגשת הבקשה באופן מקצועי ביותר כדי שהיא תאושר. אנשי חברת הלוואה לרכישת נדלן מסחרי אשר מגישים את הבקשה, עוסקים בכך ביום יום ולכן הם מבצעים מהלך זה באופן מושלם ועל פי דרישת הבנקים.

נציגי הבנק או גורמים פיננסיים אחרים, בוחנים את המידע על הלקוח בהתאם למצבו בבנקים, לתוכנית העסקית שלו וליכולת ההחזר שלו מדי חודש.

אישור להלוואה

בהתאם לכל הפרמטרים הללו, ברוב המקרים יתקבל אישור לקבלת הלוואה לרכישת נדלן מסחרי בסכום שנדרש או בסכום אחר על פי הקריטריונים של הבנק. הלקוח מקבל מידע מפורט על גובה ההחזר החודשי, מה יהיה גובה הריבית, מה יהיה גובה העמלות, לכמה שנים תהיה פריסת התשלומים, אם הלקוח יקבל תקופה של כמה חודשי גרייס, שבהם הוא לא ישלם כלל תשלומים וזאת כדי להקל עליו בתחילת הדרך.

איזה עסקים יכולים לקבל את הלוואה? כיום גם עסקים בינונים וגדולים יכולים לקבל הלוואה אבל זה תלוי במזומנים שלהם ובבדיקות שאנו נעשה. רוצים שנדבוק לכם על הלוואה לעסק בינוני – או הלוואה לעסק גדול ? צרו איתנו קשר עוד היום!

בטוחות לקבלת ההלוואה

כל עסק שמקבל אישור להלוואה, מחויב להגיש בטוחות בשווי כספי שנקבע וזאת כדי שלבנק יהיה גב כלכלי במקרה שהלקוח באופן לא צפוי, לא יוכל לעמוד בהחזרים הכספיים. מדובר בבטוחות כמו כסף נזיל שייסגר לטובת מטרה זו, נכס נדל"ן, כל פרט אחר שיש לו ערך כספי גבוה ותואם את דרישת הבנק.

אם לחברה אין בטוחות, היא תקבל את סכום ההלוואה, אך חלק מהסכום יישאר כבטוחה בחשבון הבנק ויושקע בניירות ערך סולידיים בדרך כלל, כדי לשמור על ערכו של הכסף.

Call Now Button