כל סוגי ההשקעות שכדאי להכיר

מי שיש לו ממון שחסך לאורך השנים, קיבל סכום כסף גדול בפרישה מהעבודה, קיבל ירושה או מכל סיבה אחרת, מחפש את ההשקעות הטובות ביותר שכדאי לבצע באמצעות סכום זה. לכן כדאי להבין לעומק את כל סוגי ההשקעות שכדאי להכיר.

סוגים של השקעות

בעבר מי שרצה לחסוך את כספו חסך כספים בבנק וקיבל על כך ריבית. אך בשנים האחרונות הריבית היא אפסית ולכן לאורך זמן אין כל שינוי בערך הכספי של הסכום שהושקע באופציה זו. זו הסיבה שמשקיעים רבים החליטו לבחור מסלולים אחרים של השקעות, כיוון שבהם יש סיכוי משמעותי לשמור על ערכו של ההון העצמי ואף להרוויח מכך סכומים נאים.

השקעות בשוק ההון

אחת האופציות המעניינות היא השקעות בשוק ההון. כיוון שיש בכך גם סיכוי וגם סיכון, חשוב לבצע מהלך זה באמצעות ליווי מקצועי כדי שחלילה לא יאבד הכסף. בתחילת הדרך רוב המשקיעים מעדיפים להשקיע במניות סולידיות ולתחום רק כמות קטנה של מניות בנתיב הספקולטיבי.

דירה להשקעה

מחירי הדירות והבתים בישראל נסקו בשנים האחרונות בכל מקום ברחבי הארץ. הקפיצה הגדולה ביותר היא בערכן הכספי של דירות במרכז הארץ ובמיוחד בתל אביב שהרקיעו שחקים. גם מחירי הדיור במדינות רבות בעולם עלה באופן ניכר ולכן הישראלים מחפשים הזדמנויות אטרקטיביות של רכישת נדל"ן בישראל, או באחת מהמדינות על פני הגלובוס ובהתאם לתנאים המוצעים על ידי היזמים הם בוחרים היכן לרכוש את הנכס.

ברוב המקרים לאחר שנים רבות ערכו של הנדל"ן הוא הרבה יותר גבוה ולכן מדובר בהשקעה מעולה שהיא טובה פי כמה מהחסכונות בבנק.

פוליסת חיסכון

בין התוכניות המעניינות אשר מוצעות על ידי חברות הביטוח וחברות ההשקעות, אפשר למנות את פוליסת חיסכון. באמצעותה אפשר לחסוך כל סכום שמעוניין לנתב לשם כך הלקוח. פרק הזמן המומלץ למטרה זו הוא במינימום שנתיים. לכן מקצים לטובת החיסכון סכום כספי שאין עליו כרגע תוכניות ולכן אפשר לתת לו לצמוח באופציה זו. עם הזמן אפשר לראות בדוחות הרבעוניים, את השווי של הכספים שהושקעו ובדרך כלל יש עלייה נאה.

הלוואות חברתיות

אחת האפשרויות המסקרנות היא ביצוע של השקעות אלטרנטיביות למען אנשים זרים. מדובר על הלוואה בערבות המדינה לעסקים שמעניק אדם בעל יכולת פיננסית לאדם אחר אשר זקוק לכסף ואין לו גורם שממנו הוא יוכל ללוות כספים. בין הצדדים נחתם חוזה שבו נרשם סכום ההלוואה, הסכום שיש להחזיר, מה גובהו של כל תשלום ומהו אורכו של הסדר תשלומים זה. כמו כן קיים רישום בחוזה לגבי ההתנהלות במצבים שבהם הלווה אינו מסוגל להחזיר את הכסף.

בדרך זו המלווה מצליח להגדיל את ההון שלו וזאת בזכות הריבית שהוא גובה מהלווה. יש מלווים שמבצעים כמה וכמה עסקאות וכך מסייעים לציבור וגם לעצמם.

Call Now Button