מה זה קרנות חברתיות?

קרנות חברתיות הן תחום חדש הקושר בין עשיית כסף לעשיית טוב. מדינת ישראל הוקמה על ידי מתנדבים ועל ידי פילנתרופים. המתנדבים היו ציוניים שעזבו בתים ותנאים נוחים ובאו לישראל להכשיר את אדמות הטרשים ולבנות את המדינה והפילנתרופים היו הנדבנים שתרמו מהונם, תמכו וסייעו בבניית המדינה.

בכל דור לכסף יש תפקיד בעשיית הטוב. בשנות האלפיים, הקרנות החברתיות משלבות בין העולם העסקי לבין העולם החברתי ומאמינות שאפשר לתרום לחברה ולאו דווקא באמצעות תרומות, שאפשר גם להרוויח כסף וגם לתרום לחברה, לסביבה ועוד.

 

 קרנות חברתיות –  כל מה שחשוב לדעת על הקרנות החברתיות

הקרנות החברתיות מציעות הלוואות חברתיות. את ההלוואות האלו לא מקבלים מהבנק, אלא מגופים פיננסיים חוץ בנקאים אשר מפוקחים על ידי משרד האוצר.

קרנות אלו מציעות מגוון של הלוואות שניתנות מחוץ למסגרת הבנק. הקרנות מפעילות פלטפורמה אשר מחברת בין המשקיעים לבין האנשים הזקוקים להלוואה.

קרנות חברתיות בישראל

הלוואות חברתיות יתנו לכם אוויר לנשימה וישחררו אתכם מניהול משא ומתן מתיש מול פקידי הבנק. זוהי דרך מצוינת ללוות סכומים גדולים לאירועים משמעותיים בחיים כמו מעבר דירה, קניית רכב, שמחות ואירועים משפחתיים והוצאות גדולות ובלתי צפויות.

אם אתם בעלי עסקים שמיציתם את אפשרויות האשראי בבנק, אם אתם סובלים מבעיות בתזרים המזומנים, אם אתם רוצים להקים עסק חדש, אך הבנק לא מאמין בכם, הלוואה מקרנות חברתיות בישראל מתאימות לכם.

אם אתם זקוקים לכסף דחוף, הקרנות החברתיות של  אקספרס. יעניקו לכם הלוואות בבנק לעומת זאת, גם אם הוא יאשר לכם את ההלוואה, תידרשו לעבור מסלול מכשולים המלווה בבירוקרטיה מתישה ועד שתקבלו את ההלוואה אולי היא כבר לא תצליח לסייע.

 

צריכים הלוואה – מושגים שחשוב להכיר

מדד המחירים לצרכן מציג את השינויים שחלו כל חודש בסל המוצרים ובשירותים חיוניים אחרים. בהלוואת צמודות למדד, גובה ההחזר החודשי יהיה צמוד למדד וישתנה בכל חודש.

אשראי חוץ בנקאי הוא אשראי הניתן על ידי מוסד שאינו בנק, אך מוסדר במסגרת החוק ונמצא בפיקוח משרד האוצר. אשראי חוץ בנקאי אינו משפיע על מסגרת האשראי שמקבל הלקוח בבנק ומאפשר לו להגדיל את מקורות האשראי.

ריבית זהו סכום הכסף שתשלמו על ההלוואה, נוסף על  קרן ההלוואה.

הלוואת בערבות המדינה בלון זו הלוואה שבמשך תקופה משלמים הלווים מידי חודש רק את הריבית ואת הקרן מחזירים בבת אחת בסיום תקופת ההלוואה. הלוואה זו מתאימה למי שאמור לקבל סכום כסף מוגדר וידוע בעתיד.

הלוואה לעסק חדש גישור היא הלוואה הניתנת לתקופה קצרה ומיועדת למי שיודע שהוא עתיד לקבל סכום כסף בתום תקופת ההלוואה.

לסיכום המאמר קרנות חברתיות בישראל

לוח סילוקין הוא טבלה אשר מציגה את  כל מועדי ההחזר של ההלוואה. הטבלה מפרקת כל החזר למרכיב הקרן ולמרכיב הריבית. לוח הסילוקין עוזר לכל לווה לדעת את גובה ההחזר החודשי וממה מורכב ההחזר.

עמלה היא תשלום עבור שירות. בעולם הפיננסים העמלה משולמת עבור פעולות שונות הקשורות בשירות כמו טיפול בהלוואה, תשלום עבר פירעון מוקדם של ההלוואה או שינוי בתנאי ההלוואה ועוד.

Call Now Button