קרן הלוואות בערבות מדינה

אחת הבעיות המשמעותיות שבה עלול להיתקל כל עסק היא בעיית האשראי. הדבר נכון תמיד, ונכון שבעתיים כאשר מדובר בעסקים בתחילת דרכם, שטרם צברו מוניטין. מציאת פתרונות פיננסיים נכונים עשויה לחלץ את העסק מהמצוקה ולאפשר לו לחזור לפעילות תקינה. קרן הלוואות בערבות מדינה מסייעת לעסקים הזקוקים לכך להשיג הלוואות, כאשר המדינה ערבה להחזר שלהן. מה הבעיה שעסקים נתקלים בה שוב ושוב? באילו מצבים זקוקים עסקים שונים להלוואות? איך משיגים את ההלוואה הנחוצה לעסק? בהמשך המאמר נשיב לשאלות הללו באופן מקצועי.

מהי בעיית אשראי ולמה עסקים נתקלים בה

בעיית אשראי נוצרת כאשר העסק נקלע למשבר זמני. המשבר הזה הוא לרוב תוצאה של הצורך לשלם לספקים של העסק, כאשר מצד שני התקבולים שהעסק אמור לקבל מתעכבים. כל מה שנדרש הוא הון חוזר – ההון הנדרש מהעסק בתקופת הביניים הזאת. הון כזא אפשר להשיג באמצעות הלוואה. אבל לעיתים קורה שהגוף המלווה דורש ערבויות שהעסק איננו יכול להשיג. קרן הלוואות בערבות מדינה פותרת את הבעיה ומעניקה הלוואות לעסקים ללא צורך בהעמדת ערבות.

מתי עסק זקוק לקן הלוואות בערבות מדינה

עסקים שונים עשויים להזדקק להלוואות בכמה וכמה מצבים:

  • משבר זמני – בעקבות מצב בטחוני או אחר, שפגע באופן זמני בפעילות העסק.
  • התפתחות – העסק נמצא בפני התרחבות אפשרית, אבל אין לו משאבים להשקיע בחומרי גלם, הכשרת עובדים ופיתוח עסקי.
  • הון חוזר – מצב שבו התקבולים עבור הסחורות או השירותים שנמכרו מתעכבים, אבל הספקים דורשים תשלום עבור השירותים או חומרי הגלם שסופקו לעסק.

מהי קרן הלוואות בערבות מדינה

קרן הלוואה בערבות מדינה היא קרן שהוקמה על ידי מדינת ישראל, במטרה לתת מענה לעסקים קטנים ובינוניים אשר זקוקים להלוואות ואין באפשרותם, כאמור לעיל, להציג ערבויות. אנשי המקצוע של הקרן בוחנים את התוכנית העסקית של בעלי העסק ומתאימים לעסק את ההלוואה הרצויה. זאת, בתנאי החזר ותנאי ריבית משופרים. פרישת ההחזרים של ההלוואה היא נוחה, מה שמאפשר לעסק להכיל את ההוצאות הכרוכות בהחזר ההלוואה עצמה. בנוסף, הקרן מציבה תנאים שונים להלוואה. בין השאר, אסור לבעלי העסק למשוך ממנו כספים מעבר לסכומים שנקבעו מראש. בנוסף, בעל העסק צריך להזרים לעסק רבע מסכום ההשקעה הנדרש. לשם המחשה – אם נדרשת השקעה של 100,000 ₪, בעל העסק יזרים מכיסו 25,000 ₪. בנוסף, הוא יקבל הלוואה בערבות המדינה על בך של 75,000 ₪.

שיא פיננסים – היתרון טמון במקצועיות

קרן הלוואות בערבות מדינה מציעה אמנם הלוואות נוחות, אבל הבעיה טמונה לרוב בכך שאישור ההלוואה עלול לקחת זמן רב מעבר למה שהעסק יכול לעמוד בו. למקום הזה בדיוק נכנסים המומחים של שיא פיננסים. היתרונות של שיא פיננסים באים לידי ביטוי ברמה המקצועית הגבוהה ובמענה המהיר שלהם לצרכי העסק. מעוניינים לדעת עוד? צרו קשר כעת והמומחים של שיא פיננסים יחזרו אליכם בהקדם להמשך התהליך.

Call Now Button